...

BIESZCZADZKIE DWORKI

Serdecznie Zapraszamy wszystkich, którzy jako odskocznie od spraw codziennych wybrali się w Bieszczady.

NASZA HISTORIA

Pewnego roku wybraliśmy się na Agrobieszczady w Lesku, gdzie poznaliśmy wspaniałych ludzi, którzy pokazali nam malowniczą miejscowość Ropienkę. Urzekło nas piękno bieszczadzkich poranków oraz cisza i spokój. Kupiliśmy działkę na bieszczadzkim pagórku wraz z 4 urokliwymi stawami oraz przepięknymi wąwozami tuż za działką. Każdy wolny weekend zaczęliśmy spędzać w Bieszczadach. Pokochaliśmy ciszę, spokój i wspaniałe noce przy ognisku. Dzika zwierzyna, urzekające zachody słońca, oraz noce pod niebem pełnym gwiazd, tworzą cudowną i niezapomnianą atmosferę. Tutaj życie biegnie swoim rytmem. Chcąc podzielić się z Wami naszymi doświadczeniami, wybudowaliśmy Bieszczadzkie Dworki byście i Wy mogli wypocząć na łonie natury z dala od miejskiego zgiełku. Staramy się, aby goście przebywający w naszym obiekcie byli zadowoleni i wracali tu ponownie. Jeśli chcecie odetchnąć tak jak my, zapraszamy do nas.

Już dziś zarezerwuj ten domek

CENY DOMKÓW

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą cenową za wynajem domków.

Sezon Letni
Minimalna długość pobytu: 1 noce
Sezon Zimowy
Minimalna długość pobytu: 1 noce
Święta i długie weekendy
Minimalna długość pobytu: 3 noce
5/5

OPINIE NASZYCH GOŚCI

Nasz dobrze oceniany ośrodek jest idealny dla rodzin z dziećmi jak również dla grupy przyjaciół.

Jesteśmy dostępni na:
Czystość
100%

Najlepsze wakacje w domku

Byliśmy w domku z dziećmi. Bardzo miło wspominamy ten wypoczynek. Świetna lokalizacja na wypad w góry i wycieczki rowerowe. Okolica malownicza i spokojna można odpocząć od hałasu miasta. Właściciel bardzo miły i pomocny w organizacji zwiedzania. Domek w pełni wyposażony i w 100% zgodny z opisem. Serdecznie wszystkim polecamy to miejsce.
user 2 - Bieszczadzkie Dworki,
Justyna

Bardzo piękne domki

Gorąco polecam pobyt w domkach, przepiękne widoki, cisza, spokój, pełen Relax. Przytulny domek, ciepły z klimatem, kominek idealny na zimowe wieczory. Cały wyjazd uważamy za bardzo udany i na pewno jeszcze wrócimy.
user img 1 - Bieszczadzkie Dworki,
Rafał

DOSKONAŁY WYPOCZYNEK

Jeżeli poszukujecie przyjaznego, spokojnego miejsca na wypoczynek zapraszam w piękne Bieszczady, do stolicy sportów zimowych. W naszym domu znajdziecie Państwo rodzinną, kameralną atmosferę i wysoki standard świadczonych usług. Nasze obiekty są dobrze utrzymane i w pełni umeblowane, dzięki czemu podczas wyjazdu możesz cieszyć się wszystkimi wygodami domu. Ponadto wszystkie nasze obiekty posiadają w pełni wyposażoną kuchnię, dzięki czemu zaoszczędzisz pieniądze na posiłkach poza domem.

brands tripadvisor 70 - Bieszczadzkie Dworki,
brands airbnb 70 - Bieszczadzkie Dworki,
bookingcom 1 - Bieszczadzkie Dworki,

PYTANIA?

Contact Us
Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.