...

REGULAMIN

Regulamin pobytu w domkach Bieszczadzkie Dworki

Regulamin Bieszczadzkie Dworki

Szanowni Goście, poniższy Regulamin został opracowany z myślą o bezpieczeństwie i zapewnieniu przyjemnego pobytu wszystkich Państwa odwiedzających nasz ośrodek. Przebywanie na terenie Bieszczadzkich dworków jest równoznaczne ze znajomością i akceptacją obowiązujących w nim zasad. Prosimy o wzajemny szacunek, życząc Państwu niezapomnianych wrażeń oraz wymarzonej aury o każdej porze roku. Regulamin niniejszy zatwierdzony został przez właścicieli i obowiązuje od dnia 1 lutego 2022 r.

  1. Rezerwacji noclegów może dokonać tylko osoba pełnoletnia: telefonicznie, wypełniając formularz kontaktowy
    na portalu, lub osobiście. Dokonując rezerwacji wynajmujący, wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych wyłącznie w celu realizacji rezerwacji i dopełnienia wszelkich obowiązków formalnych wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Podanie danych osobowych jest dobrowolne,
    ale konieczne do przeprowadzenia transakcji między osobą rezerwującą usługę noclegową
    a Bieszczadzkimi Dworkami oraz do realizacji pobytu. Rezerwacja domku następuje po potwierdzeniu przez osobę zamawiającą pobyt, wpłaty zadatku równego 30% usługi noclegowej na rachunek bankowy.
  2. Należność za pobyt jest płatna z góry w formie gotówki w dniu przyjazdu i nie stanowi ubezpieczenia
    od następstw nieszczęśliwych wypadków. W rozliczeniu uwzględniana jest wpłata zadatku.
  3. Brak zapłaty w dniu zameldowania stanowi podstawę do rozwiązania umowy.
  4. Do korzystania z domków i przebywania na terenie Bieszczadzkich Dworków uprawnione są tylko osoby zgłoszone. Za przebywanie na terenie ośrodka osób nieuprawnionych jest dodatkowa opłata. Przy meldunku należy okazać dokumenty tożsamości ze zdjęciem.
  5. Wynajmujący nie może odstępować domku osobom trzecim.
  6. Domki są przekazywane Gościom w użytkowanie i odbierane przy wyjeździe przez Właścicieli. Prosimy
    o wcześniejsze zgłaszanie godziny wyjazdu w celu sprawnego odbioru domków.
  7. Oddanie domku lub pokoju przez klienta w dniu wyjazdu następuje poprzez zgłoszenie tego faktu właścicielowi obiektu, który w obecności użytkownika sprawdzi stan techniczny i wyposażenie wszystkich pomieszczeń.
  8. W przypadku zgubienia klucza pobierana jest opłata 100 zł.
  9. Podczas przekazywania kluczy osoba wprowadzająca, udziela informacji, odnoście obiektu, a także udziela instrukcji dotyczących obsługi wybranych urządzeń elektrycznych stanowiących wyposażenie pokoi. Moment ten stanowi jednocześnie zapoznanie się ze stanem technicznym, ilościowym pokoju
    i urządzeń w nim się znajdujących.
  10. Możliwość odwiedzin osób trzecich należy uprzednio uzgodnić z właścicielami obiektu.
  11. Doba pobytowa trwa od godz.15:00 w dniu przyjazdu do godz. 10:00 dnia ostatniego.
  12. Prosimy o sprawdzenie stanu faktycznego wyposażenia i pozostawienie w domku porządku w dniu wyjazdu.
  13. Cisza nocna obowiązuje w godzinach 22:00 – 07:00.
  14. Zachowanie gości nie powinno zakłócać spokoju innych osób.
  15. W związku z ponoszeniem przez Rodziców odpowiedzialności za bezpieczeństwo i za wszelkie skutki działań swoich Dzieci, Właściciele zwracają się z prośbą o wzmożoną opiekę nad nimi.
  16. Dzieci przebywające na placu zabaw muszą znajdować się pod opieką osób dorosłych.
  17. W przypadku spowodowania uszkodzenia wyposażenia / mienia prosimy o poinformowanie Właścicieli celem dokonania naprawy / wymiany. Rekompensata finansowa za ww. naprawę / wymianę zostanie naliczona i musi być uregulowana najpóźniej w dniu wyjazdu
  18. Za dewastację domków, i wynikłe z tego skutki (konieczność wymiany wyposażenia, zatrudnienie specjalistów do napraw) użytkownicy domków będą obciążani dodatkowymi opłatami.
  19. Za uszkodzone lub zagubione przedmioty oddane do użytkowania goście Ośrodka ponoszą pełną odpowiedzialność materialną.
  20. Szkody wynikające z nieprawidłowej eksploatacji wynajmowanych pomieszczeń lub przekazanego mienia ośrodka, a powstałe z winy korzystających z obiektu rozliczane są na miejscu, tj. podczas pobytu.
  21. Zabrania się wrzucania do ubikacji, waty, ligniny i innych przedmiotów nierozpuszczalnych w wodzie. Wyżej wymienione rzeczy należy umieścić w koszu znajdującym się w łazience.
  22. Prosimy o zachowanie należytej staranności związanej z zamykaniem okien i drzwi w momencie opuszczania obiektów.
  23. Pływanie w stawach należących do obiektu jest całkowicie zabronione.
  24. Goście mogą parkować swoje samochody Tylko na bezpłatnym, niestrzeżonym parkingu.
  25. Właściciele nie ponoszą odpowiedzialności za utratę, uszkodzenia pojazdów lub mienia w nim pozostawionego. Właściciele nie ponoszą odpowiedzialności za mienie wartościowe pozostawione
    w domkach lub pomieszczeniach obiektu, w szczególności: środki pieniężne, papiery wartościowe, biżuteria, kamienie szlachetne, dokumenty lub inne przedmioty o charakterze wartościowym.
  26. Nie odpowiadamy za rzeczy pozostawione po wymeldowaniu się z pokoju.
  27. Obowiązuje zakaz chodzenia po budynku w obuwiu narciarskim oraz górskim.
  28. Wynajmujący zobowiązuje się do przestrzegania porządku i przepisów BHP w domku i jego okolicy w celu zapewnienia bezpieczeństwa pożarowego, za nieprzestrzeganie przepisów p.poż., odpowiedzialność
    w pełni ponosi Najemca.
  29. Na terenie obiektu obowiązuje bezwzględny zakaz używania petard, fajerwerków, sztucznych ogni itp.
  30. W domkach obowiązuje całkowity zakaz palenia. W przypadku nieuzasadnionego wezwania Straży Pożarnej, koszty ponosi użytkownik, dodatkowo dopisana zostanie opłata 200 zł na likwidacje zapachu tytoniu.
  31. Ze względu na drewnianą konstrukcję domków należy przestrzegać zasad ochrony przeciwpożarowej.
    Nie wolno pozostawiać otwartego ognia bez nadzoru ani użytkować elektrycznych urządzeń niebędących częścią wyposażenia lub innych mogących powodować zagrożenie pożarowe oraz obciążenie instalacji elektrycznej.
  32. Nie wolno rozpalać i ustawiać grilla na tarasach, należy zachować bezpieczną odległość od budynków.
  33. Zabrania się wnoszenia materiałów łatwopalnych, wybuchowych lub o nieprzyjemnym zapachu.
  34. Zastrzegamy sobie prawo do koszenia trawy i prac porządkowych na terenie ośrodka
  35. Nie zwracamy kosztów niewykorzystanych noclegów.
  36. Prosimy o przyjazd do godziny 20:00. Prosimy o informację telefoniczną o przyjeździe
    po godz. 20:00. Możliwość wcześniejszego przyjazdu przed godz. 15:00 należy uprzednio
    uzgodnić z obsługą obiektu.
  37. Każda zmiana terminu przyjazdu lub wyjazdu (np. późniejszy przyjazd lub wcześniejszy wyjazd, rezygnacja
    z pobytu) nie upoważnia do zmniejszenia kosztów pobytu i zwrotu, jakichkolwiek środków pieniężnych. Każda niezrealizowana rezerwacja (brak pojawienia klienta w ośrodku w dniu rezerwacji maksymalnie do następnego dnia do godziny 16.00) upoważnia Ośrodek jednostronnie do zerwania umowy z możliwością żądania zwrotu wszelkich poniesionych kosztów z tego tytułu.
  38. Zezwolenie na pobyt psów w Ośrodku możliwe jest jedynie po zgłoszeniu tego faktu i otrzymaniu zgody podczas rezerwacji oraz ostatecznie podczas przyjazdu i weryfikacji danego zgłoszenia przez personel Ośrodka z dokonaną wcześniej rezerwacją za dodatkową dopłatą w kwocie 20 zł /doba.
    Właściciele zobowiązani są do posiadania aktualnej książeczki szczepień psa, sprzątania nieczystości oraz wyprowadzania zwierząt na spacery poza teren Ośrodka. Pieski należy utrzymywać wyłącznie
    na smyczy i z kagańcem. Właściciele zwierząt ponoszą za nie pełną odpowiedzialność odszkodowawczą oraz materialną.
  39. Ośrodek nie odpowiada za niedogodności spowodowane z przyczyn od niego niezależnych, np. przerwy
    w dostawie prądu czy wody bądź braku sygnału TV lub Wi-Fi itp.

Na terenie domków w Bieszczadzkich Dworkach obowiązują ogólnie przyjęte normy i zasady współżycia społecznego. Osoby, które nie będą stosować się do postanowień zawartych w regulaminie — szczególnie
w rażący sposób zakłócający wypoczynek innym Gościom i mieszkańcom — właściciel ma prawo wymówić pokój w trybie natychmiastowym bez zwrotu dokonanych opłat!!!

W sprawach nieuregulowanych obowiązuje Kodeks Cywilny.

Życzymy przyjemnego i bezpiecznego wypoczynku!

Regulamin korzystania z sauny

1. Sauna jest opalana drewnem co powoduje zagrożenie pożarowe, dlatego czynności rozpalania i kontroli ognia powinny być tylko i wyłącznie wykonywane przez osoby dorosłe. Ogień musi być pod ciągłym nadzorem. Zakazuje się pozostawiania ognia i opuszczania terenu. 2. Maksymalna temperatura w naszej saunie to 85°C. Zakazuje się nagrzewania do wyższej ponieważ grozi to samozapaleniem drewnianych elementów. 3. Rozpalanie pieca sauny może następować tylko i wyłącznie bezpośrednio przed skorzystaniem. Zakazuje się długotrwałego i nadmiernego nagrzewania sauny. 4. Nasza sauna jest sauną typu suchego. Kamienie należy umiarkowanie polewać wodą za pomocą chochli. Maksymalne zużycie wody to 1 wiadro na 3seanse 15minutowe. Zakazuje się nadmiernego zalewania kamieni ponieważ grozi to wybuchem pieca. 5. W saunie obowiązuje całkowity zakaz jedzenia i picia. 6. W Saunie obowiązuje całkowity zakaz nacierania się solą, miodem, glinkami i innymi substancjami. Do sauny wchodzimy wyłącznie po umyciu i wysuszeniu ciała. 7. Przed skorzystaniem z sauny nie należy stosować kosmetyków, w szczególności w formie kremów lub balsamów do ciała, gdyż powoduje to ograniczenie pocącej się powierzchni ciała i intensywności pocenia się. 8. Jedno wejście do sauny powinno trwać ok. 5–15 minut, a całkowity czas nie powinien przekraczać 30 minut dziennie np. 2x15 min. lub 3x10 min. Liczba wejść do sauny: 2–3 dla dorosłych, 1-dzieci. 9. Dzieci mogą korzystać z sauny tylko za zgodą swoich opiekunów i pod ich ciągłym nadzorem. 10. Z sauny mogą korzystać wyłącznie osoby w dobrym stanie zdrowia, bez przeciwwskazań lekarskich. Osoby cierpiące z powodu chorób przewlekłych powinny, przed pierwszym seansem, zasięgnąć opinii lekarza, gdyż niektóre choroby mogą być przeciwwskazaniem do korzystania z sauny. 11. W saunie nie należy przebywać w okularach i szkłach kontaktowych. 12. Nie zaleca się korzystania z sauny bezpośrednio po obfitym posiłku. 13. Przed wejściem do sauny należy zdjąć wszystkie przedmioty metalowe, ponieważ mogą stać się przyczyną poparzeń ciała. 14. W celu skorzystania z sauny należy się zaopatrzyć w dwa ręczniki – jeden do wycierania się, drugi jako podkładka na ławę lub owinięcia ciała. 15. W saunach suchych (drewnianych) należy siadać na ręczniku. Ręcznik powinien być rozłożony tak, aby żadna część ciała nie stykała się z powierzchnią drewnianą. 16. W celu przystosowania układu krążenia do prawidłowego funkcjonowania w pozycji stojącej, wskazane jest w ostatnich 2 – 3 minutach przebywania w saunie przyjęcie pozycji siedzącej z opuszczonymi nogami. 17. W każdym etapie korzystania z sauny należy dbać odpowiednio o dobre ogrzanie ciała i dostateczne jego wychłodzenie. 18. W czasie i bezpośrednio po skorzystaniu z sauny nie zaleca się podejmowania wysiłku fizycznego. 19. Po skorzystaniu z sauny należy wypocząć około 20 – 30 minut. Celowe jest wypicie w tym czasie umiarkowanych ilości płynów (około 0,5 – 1 l), najlepiej wód mineralnych lub soków owocowych. 20. Po wyjściu z sauny należy na zewnątrz schłodzić się za pomocą wody. 21. W razie pożaru zawiadomić straż pożarną i użyj gaśnicy PPOŻ

Regulamin korzystania z jacuzzi

1. Zaleca się wejście/wyjście do wanny tylko w oznaczonym miejscu, z zachowaniem szczególnej ostrożności. 2. W jacuzzi obowiązuje całkowity zakaz jedzenia i picia. 3. W jacuzzi obowiązuje całkowity zakaz nacierania się solą, miodem, glinkami i innymi substancjami. Do jacuzzi wchodzimy wyłącznie po umyciu i wysuszeniu ciała. 4. Zakazuje się wlewania jakichkolwiek substancji do wody typu olejki, zioła, sól itp. 5. Dzieci mogą korzysta z jacuzzi tylko za zgodą swoich opiekunów i pod ich ciągłym nadzorem. 6. Z jacuzzi mogą korzystać wyłącznie osoby w dobrym stanie zdrowia, bez przeciwwskazań lekarskich. Osoby cierpiące z powodu chorób przewlekłych powinny, przed pierwszym seansem, zasięgnąć opinii lekarza, gdyż niektóre choroby mogą być przeciwwskazaniem do korzystania z jacuzzi. 7. W wannie może przebywać jednocześnie nie więcej niż 6 osób. 8. Zaleca się pobyt w wannie nie dłuższy niż 15 min. 9. Kąpiel w wannie odbywa się jedynie w pozycji siedzącej. 10. Wszelkie nieprawidłowości należy bezzwłocznie zgłosić zarządcy obiektu. 11. Po wyjściu z gorącego jacuzzi należy na zewnątrz schłodzić się za pomocą wodą z drewnianego wiadra. 12. Osobom przebywającym w wannie zabrania się: • powodowania sytuacji zagrażającej własnemu bezpieczeństwu i bezpieczeństwu osób korzystających z wanny lub mogących spowodować nieszczęśliwy wypadek. • użytkowania jacuzzi gdy dostęp do wanny jest zakazany. • wpychania osób do wanny. • wnoszenia do wanny jakichkolwiek przedmiotów lub substancji chemicznych np. szamponów, mydła, olejków, soli kąpielowych itp. • zanurzania głowy i twarzy. • manipulowanie przy dyszach i pokrętłach. • wylewania wody z jacuzzi. UWAGA! DŁUŻSZE KORZYSTANIE Z JACUZZI ORAZ ŁĄCZNIE Z PRZEBYWANIEM W SAUNIE MOŻE WYWOŁAĆ PRZEGRZANIE ORGANIZMU. SYMPTOMY TO: DRGAWKI, NAGŁY SPADEK CIŚNIENIA KRWI, ZAWROTY GŁOWY, ZASŁABNIĘCIE

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.